Doelgerichte teksten
Doelgerichte teksten
Glashelder en inspirerend
Een goede tekst helpt je om je doelen te bereiken. Om potentiële klanten over de streep te trekken, mensen te overtuigen van jouw toegevoegde waarde of opgedane kennis te delen. Je hebt dus teksten nodig die de aandacht trekken én vasthouden. Inspirerend. Boeiend. En glashelder.
Persoonlijke verhalen die overtuigen
Wil je aantonen hoe jij het verschil maakt? Laat dan vooral klanten, medewerkers, partners of andere betrokkenen hun persoonlijke ervaringen vertellen. Dat is veel overtuigender, zorgt per definitie voor een uniek verhaal én maakt je verhaal bovendien veel levendiger. Ook bij complexe materie ben je op die manier verzekerd van een lekker leesbare tekst.

-
Websites
Tekst 2 - Commerciele teksten - WebtekstenHeldere teksten die de aandacht trekken én vasthouden. Uiterst compact of juist SEO: zodat je hoger scoort in de zoekmachineresultaten. -
Blogs
Tekst 2 - Commerciele teksten - BlogtekstenDoor jouw kennis te delen, toon je je expertise en vergroot je de betrokkenheid van je klanten. Bovendien vergroot je je zichtbaarheid. -
Brochures en magazines
Tekst 2 - Commerciele teksten - Brochureteksten88% van de mensen geeft de voorkeur aan geprinte media. Ze besteden er meer tijd aan, bewaren ze langer én delen ze vaak met meer mensen. -
Nieuwsbrieven
Tekst 2 - Commerciele teksten - Teksten voor nieuwsbrievenDe manier om op het netvlies van je (potentiële) klanten te blijven. Zo weet je zeker dat jouw bedrijfsnaam in hun hoofd zit als het erop aankomt. -
Artikelen
Tekst 2 - Commerciele teksten - ArtikelenDe manier om je bedrijf en vakkennis te laten zien en focus te leggen. Of de ervaringen te delen die klanten met jou hebben. -
Diverse teksten
Tekst 2 - Commerciele teksten - Diverse tekstenCampagnes , posters, advertenties, jubileumacties, voice - overs , persberichten ... ze zijn al lemaal gebaat bij een compact en helder verhaal.
Jouw doelen en doelgroepen centraal
In alle teksten staan de vraag en behoefte van jouw doelgroep(en) centraal. Net als jouw doelen. We onderschrijven problemen en nemen onzekerheden weg. We dragen argumenten aan en bieden een blik op de toekomst. Op de oplossing die jouw bedrijf of organisatie biedt. Op de kennis die jij hebt opgedaan. Wat de insteek ook is, uiteindelijk draait alles om mensen. Aan de ene kant om degenen die jouw verhaal vertellen en aan de andere kant om degenen die jouw verhaal moeten lezen. Invoelingsvermogen en de vertaalslag maken naar een aansprekende tekst zijn dus essentieel.

